On som
Ens trombem al Carrer Santapau 85-87, en el districte de Nou Barris de Barcelona.
Metro Virrei Amat (Línia V) i Fabra i Puig (Línia I), i les línies d'autobusos de la plaça Virrei Amat i Passeig Fabra Puig.
Estació d'Autobusos i Renfe de l' Av. Meridiana (Sant Andreu Arenal) .
La proximitat de Can Dragó i l'Herón City, permeten combinacions addicionals d'oci i restauració per als seus esdeveniments.
Opcions infantils
Recomanem:
- Si és una festa per només nens: es pot posar tot, inflable i zona infantil.
- Fins a 25 Adults amb nens: escollir l'inflable o la zona infantil, però no tot.
- Entre 25 i 35 adults: només la zona infantil, no hi hauria prou espai amb l'inflable.
- Mes de 35 adults: millor no posar res per als nens, faltaria espai.
Normes
DURANT L'ESDEVENIMENT:
- Respectar als veïns; evitar sorolls i aglomeracions a l'entrada del local, que haurà d'estar amb la porta tancada.
- No tenim autorització per fer actuacions amb música en directe i està prohibit l'ús d'equips de so externs als de la sala.
- És responsabilitat del contractant respectar l’aforament i la legalitat vigent; Tabac, Alcohol i substàncies prohibides o regulades.
- El contractant es responsable dels objectes propis de la sala; equips, mobiliari etc i els desperfectes seran descomptats del dipòsit.
L'incompliment de les normes, o repetides mostres d’incivisme, podrien portar a la intervenció de l'autoritat corresponent, al desallotjament, quedant sense dret a reemborsament ni compensació.
Qualsevol acció administrativa derivada de l'ús del local durant l'esdeveniment és responsabilitat única del contractant.
El local no es fa responsable dels objectes perduts o extraviats.
NETEJA DEL LOCAL:
SEMPRE cal complir aquestes normes, si s'incompleixen es cobrarà una neteja penalitzada de 50€
1/ Està prohibit el llançament de confeti o arròs dins de la sala; perquè és summament costós recollir el confeti que queda enganxat en el sòl.
2/ Mai han de quedar elements de decoració aliens a la sala i tampoc ha de quedar res damunt de les taules ni pel terra.
Si NO s'ha contractat la neteja:
- A més de complir-se les normes 1 i 2, en finalitzar l'esdeveniment, la sala ha de quedar neta i recollida igual o el més semblant possible a la forma en què es lliura i per a això hi han pals de fregar, escombres i galledes a la disposició dels usuaris.
- Lògicament, nosaltres sempre farem la desinfecció i el repàs final.
Si s'ha contractat la neteja:
- s'han complir les normes 1 i 2, entenent que això només ofereix la possibilitat de lliurar la sala sense haver fregat ni escombratge, però en cap cas dona dret a embrutar més enllà de l'ús raonable de la instal·lació.
- La neteja és obligatòria per als esdeveniments que acabin en horari nocturn, 21.00 d'ara endavant
ZONES INFANTILS:
- Prohibit menjar, beure i entrar amb sabates a les zones infantils.
- Objectes amb punta, tallants, joies NO han d'entrar a l'àrea de joc
- Obligatori portar mitjons.
- I sobretot : SUPERVISAR als nens a tot moment.
Gràcies pel seu civisme, respectar les nostres instal·lacions i el seu entorn.
La nostra sala

Aquí Sí és una sala lliure, perquè tu puguis organitzar la teva festa o esdeveniment de la forma que desitgis:
|
|
Que es “amb control de soroll”:
Per llei hem de tenir un mesurador de soroll a la sala, quan s'aconsegueix el soroll permès, el controlador baixa el volum de la música intentant així evitar molèsties als veïns.
La idea que hi ha darrere és: si la música esta alta, la gent parla més alt, i per a baixar el nivell de soroll, el que es fa és baixar el volum de la música per calmar l'ambient, ja que a nosaltres no ens pot fer callar, per així intentar reduir-lo.
Hi ha més fotos en la nostra galeria
Per veura la sala i/o iniciar la reserva, primer faci una Sol·licitud de Pressupost SENSE COMPROMÍS.
No dubti en contactar amb nosaltres per a qualsevol dubte.
Més articles...
Subcategories
-
CA-Altres serveis
Menú altres serveis; plàstic, gots, plats, catering, decoració, packs...